loading...

کارکردهای مدیریت

بازدید : 440
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 19:13

101 نکته کاربردی در ارﺗﺒﺎط ﻣﺆﺛﺮ (3)

68 - اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ ﻣﺬاﮐﺮه را از ﺑﯿﻦ ﺗﯿﭙﻬﺎی ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ذاﺗﺎً ﻣﺘﻔﺎوت اﻧﺘﺨﺎب ﮐﻨﯿﺪ 69 - در ﻣﻮرد ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻣﻄﻠﻮب و ﻧﺤﻮه رﺳﯿﺪن ﺑﻪ آن ﺑﻪ دﻗﺖ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ 70 - اﻃﻼﻋﺎت ﺳﻮدﻣﻨﺪ را ﺑﺎ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻣﺒﺎدﻟﻪ ﮐﻨﯿﺪ. ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ در ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت ﺑﺘﻮاﻧﯿﺪ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﺑﻬﺘﺮی را اﻧﺠﺎم دﻫﯿﺪ 71 - ﺑﻪ ﯾﺎد داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ اﮐﺜﺮ اﻋﺘﺼﺎﺑﺎت ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﻋﺪم ﭘﺮداﺧﺖ ﺣﻘﻮق و دﺳﺘﻤﺰد اﺳﺖ

72 - رﺣﻢ ﻧﮑﻨﯿﺪ! ﮐﻠﯿﻪ ﮐﻠﻤﺎت ﻏﯿﺮ ﺿﺮوری را از ﮔﺰارش ﺧﻮد ﺣﺬف ﮐﻨﯿﺪ 73 - ﮔﺰارشﻫﺎ را ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ داﻧﺴﺘﻪﻫﺎی ﺧﻮد در ﻣﻮرد ﺧﻮاﻧﻨﺪﮔﺎن ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪ 74 - ﻓﺮﺻﺖ اراﺋﻪ ﺷﻔﺎﻫﯽ ﮔﺰارش ﺑﻪ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن را از دﺳﺖ ﻧﺪﻫﯿﺪ 75 - از اﻇﻬﺎرﻧﻈﺮﻫﺎ ﯾﺎ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮیﻫﺎی ﺑﯽ اﺳﺎس و ﺑﺪون ﭘﺸﺘﻮاﻧﻪ ﺧﻮدداری ﮐﻨﯿﺪ 76 - ﻓﻬﺮﺳﺘﯽ از اﺳﺎﻣﯽ ﻫﻢ ﭘﯿﻤﺎنﻫﺎی ﺧﻮد را ﺑﺮای ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻃﺮح ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدی و ﺣﻤﺎﯾﺖ از آن ﺗﻬﯿﻪ ﮐﻨﯿﺪ

77 - ﺻﺎدﻗﺎﻧﻪ از ﺧﻮد ﺳﺆال ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﭼﺮا ﻣﻤﮑﻦاﺳﺖ ﯾﮏ ﻃﺮح ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدی ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ، و ﻃﺮح دﯾﮕﺮ ﺑﺎﺷﮑﺴﺖ روﺑﻪ رو ﺷﻮد 78 - ﺑﺮای ﻗﺒﻮﻻﻧﺪن ﻃﺮح ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدی ﺧﻮد از ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮوش ﻧﺮم اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ 79 - در ﮔﺰارش ﯾﺎ ﻃﺮح ﺧﻮد از ﻋﻨﺎوﯾﻦ و ﺷﺮح ﺗﺼﻮﯾﺮﻫﺎی ﮔﻮﯾﺎ و ﺑﺎ ﻣﻌﻨﯽ اﺳﺘﻔﺎده کنید - اﻓﺮاد اﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖﻫﺎ را اول ﻣﯽ ﺧﻮاﻧﻨﺪ

80 - در ﺻﻮرت اﻣﮑﺎن ﻫﻤﯿﺸﻪ اﺳﻨﺎد و ﻣﺪارک را ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺗﺼﺎوﯾﺮ رﻧﮕﯽ، ﻧﻤﻮدار و ﭼﺎرت ﺗﻬﯿﻪ ﮐﻨﯿﺪ 81 - ﺑﺮ ﻣﺮاﺣﻞ ﮐﺎر ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﻈﺎرت ﻣﺴﺘﻤﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺗﺎ در ﺻﻮرت ﻧﯿﺎز ﺑﺘﻮاﻧﯿﺪ اﺷﮑﺎﻻت را ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ رﻓﻊ و ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت ﻻزم را ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ اراﺋﻪ ﮐﻨﯿﺪ 82 - ﻗﺒﻞ از ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﻧﻬﺎﯾﯽ در ﻣﻮرد آرم ﺷﺮﮐﺖ، ﻧﻈﺮ اﻓﺮاد ﻣﻮﺛﻖ ﺧﺎرج از ﺳﺎزﻣﺎن را ﺟﻮﯾﺎ ﺷﻮﯾﺪ 83 - ﺑﯿﺎﻧﯿﻪﻫﺎی رﺳﺎﻟﺖ و ﭼﺸﻢ اﻧﺪاز را ﮐﻮﺗﺎه و ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﺑﯿﺎن ﮐﻨﯿﺪ

84 - وب ﺳﺎﯾﺖ ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی ﺑﺰرگ را ﭼﮏ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯿﺪ دﯾﮕﺮان ﭼﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ 85 - از ﮐﺎرﻣﻨﺪان رواﺑﻂﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﺨﻮاﻫﯿﺪ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖﻫﺎی دﺷﻮار رﺳﺎﻧﻪ‌‌‌ای را رﻓﻊ و رﺟﻮع ﮐﻨﻨﺪ 86 - ﻫﻨﮕﺎم ﺑﺮﺧﻮرد ﺑﺎ ﯾﮏ روزﻧﺎﻣﻪ ﻧﮕﺎر ﻣﺘﺨﺎﺻﻢ ﺧﻮﻧﺴﺮدی ﺧﻮد را ﺣﻔﻆ ﮐﻨﯿﺪ و ﭼﯿﺰی ﻧﮕﻮﯾﯿﺪ ﮐﻪ رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ خوب شما خدشه دار کند

87 - اﮔﺮ اﺧﺒﺎر ﺑﺪی ﺷﻨﯿﺪﯾﺪ، واﻗﻌﯿﺖ را ﺑﭙﺬﯾﺮﯾﺪ و دﯾﮕﺮان را ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﻗﺒﻮل آن ﺗﺸﻮﯾﻖ ﮐﻨﯿﺪ 88 - اﮔﺮ ﻣﯽﺧﻮاﻫﯿﺪ ﻧﻈﺮ ﺑﺮﺧﯽ روزﻧﺎﻣﻪﻫﺎ و ﻣﺠﻼت را ﺑﻪ ﺧﻮد ﺟﻠﺐ ﮐﻨﯿﺪ، ﻗﺒﻼً آﻧﻬﺎ را ﺑﺨﺮﯾﺪ و ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﻨﯿﺪ 89 - ﻃﻮری ﺟﻠﻮی دورﺑﯿﻦ و ﻣﯿﮑﺮوﻓﻮن ﻗﺮار ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﮐﻪ ﮔﻮﯾﯽ در ﻣﻘﺎﺑﻞ دوﺳﺘﺎن ﺻﻤﯿﻤﯽﺧﻮد ﻫﺴﺘﯿﺪ

90 - اﮔﺮرواﺑﻂ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺎ ﻣﻄﺒﻮﻋﺎت دارﯾﺪ، ﺑﻪ ﻧﺤﻮ اﺣﺴﻦ از آن اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ 91 - ﻣﺤﺼﻮل ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ وﻋﺪهﻫﺎﯾﺘﺎن ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، در ﻏﯿﺮ اﯾﻦ ﺻﻮرت ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ آﻣﯿﺰ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺑﻮد 92 - آﮔﻬﯽﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﺧﻮد را ﺑﺎ ﻫﺪف اﯾﺠﺎد ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﻄﻠﻮب ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﮐﻨﯿﺪ 93 تا می‌توانید خلاق باشید - ﺑﺎ ﺑﻮدﺟﻪ اﻧﺪک ﻧﯿﺰ ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﻣﻮﻓﻖ ﺷﻮﯾﺪ

94 - از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﺎ ﻣﺼﺮفﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻣﯽﺗﻮاﻧﯿﺪ ﻗﺒﻞ از اﻧﺘﺸﺎرآﮔﻬﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ آن را ﺗﺴﺖ ﮐﻨﯿﺪ 95 - در ﮔﺮدﻫﻤﺎﯾﯽﻫﺎی دوﺳﺘﺎﻧﻪ ﻣﺤﯿﻂ ﮐﺎر ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﯿﺪ از ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺑﺎزﺧﻮرد ﻏﯿﺮرﺳﻤﯽ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ 96 - ﺑﺮای اﺳﺘﻔﺎده از ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی رﺳﺎﻧﻪ‌‌‌ای ﻗﺎﺑﻞ اﺳﺘﻔﺎده در داﺧﻞ ﺳﺎزﻣﺎن از اﻓﺮاد ﺣﺮﻓﻪ‌‌‌ای ﻣﺸﺎوره ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ 97 - ﺑﺮای ﺟﻠﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﮐﺎرﮐﻨﺎن، آرم ﺷﺮﮐﺖ را روی ﮐﻠﯿﻪ ﻟﻮازم اﻟﺘﺤﺮﯾﺮ ﺷﺮﮐﺖ درج ﮐﻨﯿﺪ 98 - ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ ﮐﺪام ﯾﮏ از ﻫﻤﮑﺎران ﺑﯿﺶ از ﻫﻤﻪ در ﺑﺮﻗﺮاری ارﺗﺒﺎط ﻣﻬﺎرت دارﻧﺪ 99 - اﮔﺮ ﻣﯽﺧﻮاﻫﯿﺪ از ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺧﻮد ﭘﺎﺳﺦﻫﺎی ﺻﺮﯾﺢ و ﺻﺎدﻗﺎﻧﻪ درﯾﺎﻓﺖ ﮐﻨﯿﺪ، ﺻﺮﯾﺢ و ﺻﺎدﻗﺎﻧﻪ ﺑﺎ آﻧﻬﺎ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﯿﺪ

100 - ﮔﺎﻫﯽ اوﻗﺎت ﺑﯿﺶ از ﯾﮑﯽ دو ﻣﻮرد ﺷﮑﺎﯾﺖ در ﺧﺼﻮص ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ واﺣﺪ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺣﺎﮐﯽ از ﻧﺎرﺿﺎﯾﺘﯽ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ 101 - اﮔﺮ ﻓﻘﻂ ﺑﺎزﺧﻮرد ﻣﺜﺒﺖ ﻣﯽﮔﯿﺮﯾﺪ، اﺣﺘﻤﺎﻻً ﻫﻤﻪ ﺣﻘﺎﯾﻖ را ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ. ﻣﻨﺒﻊ: ارﺗﺒﺎط ﻣﻮﺛﺮ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪه: راﺑﺮت ﻫﻠﺮ ﻣﺘﺮﺟﻢ: ﺳﻌﯿﺪ ﻋﻠﯿﻤﯿﺮزاﯾﯽ

قیمت متری لوله کشی گاز
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 29
  • بازدید کننده دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 2323
  • بازدید کلی : 6862
  • کدهای اختصاصی